Antikvarijat, knjige, gramofonske ploče, udžbenici, polovne knjige

200 logopedskih igara

Ilona Poskhova, Autor

200 logopedskih igara

Autor: Ilona Poskhova

Stanje: Rabljeno

Uvez: Meki

Format: 24x17

Izdavač: Hrvatski izdavač

Godina: 2010.

Stranica: 158

Jezik: Hrvatski

Rabljeno stanje

Cijena: 10,90 €
(~82,13 kn)

Trenutno nema na stanju!

Opis:

Zabavne igre i aktivnosti pomažu djetetu u razvoju govora, upoznaju ga s bogatstvom jezika, proširuju znanja i vidike, uče razmišljati i lijepo se izražavati. Dobro je poznato da mala djeca najviše od svega na svijetu vole igru. Zato u procesu poticanja njihova govorno-jezičnog razvoja trebamo koristiti posebno razrađene logopedske igre, koje služe razvijanju slušne pažnje, poboljšanju izgovora, stabiliziranju glasa, proširivanju vokabulara, uče povezivanju izgovorenu riječ s predmetom ili slikom, uče pravilnom oblikovanju rečenica, odgovaranju na pitanja i smislenom govoru. Igre skupljene u ovoj zbirci namijenjene djeci u dobi od 3 do 8 godina. Roditelj i dijete mogu ih igrati u paru, a odgojitelji i učitelji mogu gotovo sve igre prilagoditi većem broju igrača u dječjem vrtiću ili prvom razredu.

Dragi roditelji, odgojitelji i učitelji!

Kako poticati razvoj djetetova govora?
Kako proširivati mališanov vokabular?
Kako nauči dijete smisleno i pravilno iznositi vlastite misli?
Kako pripremiti budućeg školarca za lako ovladavanje čitanjem?
Odgovor je jednostavan – igrama!

Sadržaj

Uvod

1. Riječi, riječi…
Igre za proširivanje vokabulara

2. Od rečenice do priče
Igre za razvoj smislenog govornog izražavanja

3. Slušamo i upoznajemo glasove
Igre za razvoj slušne pažnje
Igre za razvoj fonematskog sluha

4. Pripremamo se za čitanje
Igre za razvoj fonološke svjesnosti

5. Vježbamo izgovor
Igre za poboljšanje izgovora glasova

Uvod

U predškolskoj dobi razvoj djetetova govora odvija se osobito brzo: vokabular se popunjava tisućama novih riječi, poboljšava se izgovor, rečenice postaju bolje oblikovane i bogatije.
Ipak, djeca iste dobi na različitim su stupnjevima govorno-jezičnog razvoja. Neka djeca već s navršene tri godine čisto i ispravno izgovaraju riječi. Druga djeca mlađe predškolske dobi govore još uvijek nedovoljno razgovijetno, pogrešno izgovaraju pojedine glasove i riječi (izostavljaju ili zamjenjuju slogove), imaju nestabilan glas. Neki govore vrlo tiho, jedva ih se može čuti (osobito ako nisu sigurni u to izgovaraju li riječi ispravno), drugi govore preglasno, kao da viču.
U dobi između 3 i 6 godina djetetov vokabular raste nevjerojatnom brzinom. Tako, u dobi od 3 do 4 godine vokabular se od petstotinjak riječi gotovo utrostručuje. Od četvrte do pete godine vokabular raste od 1,5 do 2 tisuće riječi. Petogodišnjak koristi čak do tri tisuće riječi, a do navršene šeste godine vokabular se opet udvostručuje do šest tisuća riječi. Taj se razvoj najvećim dijelom događa zahvaljujući kvalitetnoj komunikaciji djeteta u obitelji.
No u nekih sedmogodišnjaka aktivni fond riječi ostaje katkad ograničen. Dijete poznaje mnogo riječi i može čak objasniti njihovo značenje, no te riječi često ostaju u njegovom pasivnom vokabularu – ono ih ne koristi u vlastitom govoru, što počinje predstavljati problem u školovanju.
Dobro je poznato da mala djeca najviše od svega na svijetu vole igru. Zato u procesu poticanja njihova govorno-jezičnog razvoja trebamo koristiti posebno razrađene logopedske igre, koje služe razvijanju slušne pažnje, poboljšanju izgovora, stabiliziranju glasa, proširivanju vokabulara, uče povezivanju izgovorenu riječ s predmetom ili slikom, uče pravilnom oblikovanju rečenica, odgovaranju na pitanja i smislenom govoru. Igre skupljene u ovoj zbirci namijenjene djeci u dobi od 3 do 7 godina. Roditelj i dijete mogu ih igrati u paru, a odgojitelji i učitelji mogu gotovo sve igre prilagoditi većem broju igrača u dječjem vrtiću ili prvom razredu.
Igre su jednostavne i traže malo vremena pa se s djetetom uglavnom mogu igrati uvijek i posvuda – dok zajedno čekate u redu u trgovini, u liječničkoj čekaonici, tijekom duge i zamorne vožnje u automobilu ili kod kuće, tijekom kuhanja i pospremanja, ili u vrtiću prilikom prijelaza s jedne dnevne aktivnosti na drugu. Ukratko, uvijek kad na raspolaganju imate nekoliko slobodnih minuta i želite s djetetom kvalitetno komunicirati, a pritom se dobro zabaviti.