Deset smrtnih marketinških grijeha
Phillip Kotler, Autor
Deset smrtnih marketinških grijeha
Autor: Phillip Kotler
Stanje: Rabljeno
Uvez: Tvrdi
Format: 20x14
Izdavač: Hrvatski izdavač
Godina: 2006.
Stranica: 136
Jezik: Hrvatski
Cijena: 3,90 -
4,90 €
(~29,38 - 36,92 kn)
Opis:
“Što radi marketinški odjel?!!”
Novi proizvodi katastrofalno se loše prodaju. Mnoge oglasne kampanje ne razlikuju se ni po čemu u kupčevoj svijesti. Izravna pošta jedva postiže jednopostotni odaziv. Većina proizvoda pojavljuje se na tržištu kao prolazna roba umjesto kao snažan brend. Za dugoročne probleme Kotler nudi dugoročna rješenja – metodologiju kojom ćete izgraditi marketinška znanja od vrha do dna upravljačke piramide koja će dati rezultate – i vratiti profitabilnost posustalom biznisu.