Antikvarijat, knjige, gramofonske ploče, udžbenici, polovne knjige

Deset smrtnih marketinških grijeha

Phillip Kotler, Autor

Deset smrtnih marketinških grijeha

Autor: Phillip Kotler

Stanje: Rabljeno

Uvez: Tvrdi

Format: 20x14

Izdavač: Hrvatski izdavač

Godina: 2006.

Stranica: 136

Jezik: Hrvatski

Rabljeno stanje

Cijena: 3,90 - 4,90 €
(~29,38 - 36,92 kn)

Trenutno nema na stanju!

Opis:

“Što radi marketinški odjel?!!”
Novi proizvodi katastrofalno se loše prodaju. Mnoge oglasne kampanje ne razlikuju se ni po čemu u kupčevoj svijesti. Izravna pošta jedva postiže jednopostotni odaziv. Većina proizvoda pojavljuje se na tržištu kao prolazna roba umjesto kao snažan brend. Za dugoročne probleme Kotler nudi dugoročna rješenja – metodologiju kojom ćete izgraditi marketinška znanja od vrha do dna upravljačke piramide koja će dati rezultate – i vratiti profitabilnost posustalom biznisu.