Osnove međunarodnog marketinga
Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen, Autor
Osnove međunarodnog marketinga
Autor: Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen
Stanje: Rabljeno
Uvez: Tvrdi
Format: 24x17
Izdavač: Hrvatski izdavač
Godina: 2000.
Stranica: 415
Jezik: Hrvatski
Cijena: 12,90 €
(~97,20 kn)
Opis:
U knjizi su na znanstveni i stručni način prikazani svi relevantni parametri međunarodnog tržišta, bez obzira na stupanj internacionalizacije poslovanja.
Naglasak je stavljen na konkurentnost tržišta različitih zemalja.
Tekst je oblikovan tako da potiće znatiželju o upravljačkim znanjima i vještinama poduzeća koja traže tržišne mogućnosti prodora na šira područja.
Kod čitatelja knjiga potiće svijest o spoznaji strategija međunarodnog marketinga iz globalne perspektive.
Knjiga je namijenjena redovnim studentima poslovne ekonomije kao i studentima drugih fakulteta koji imaju marketing u nastavnom programu.