Antikvarijat, knjige, gramofonske ploče, udžbenici, polovne knjige

Osnove međunarodnog marketinga

Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen, Autor

Osnove međunarodnog marketinga

Autor: Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen

Stanje: Rabljeno

Uvez: Tvrdi

Format: 24x17

Izdavač: Hrvatski izdavač

Godina: 2000.

Stranica: 415

Jezik: Hrvatski

Rabljeno stanje

Cijena: 12,90 €
(~97,20 kn)

Opis:

U knjizi su na znanstveni i stručni način prikazani svi relevantni parametri međunarodnog tržišta, bez obzira na stupanj internacionalizacije poslovanja.

Naglasak je stavljen na konkurentnost tržišta različitih zemalja.

Tekst je oblikovan tako da potiće znatiželju o upravljačkim znanjima i vještinama poduzeća koja traže tržišne mogućnosti prodora na šira područja.

Kod čitatelja knjiga potiće svijest o spoznaji strategija međunarodnog marketinga iz globalne perspektive.

Knjiga je namijenjena redovnim studentima poslovne ekonomije kao i studentima drugih fakulteta koji imaju marketing u nastavnom programu.