Antikvarijat, knjige, gramofonske ploče, udžbenici, polovne knjige

Disrtibucija, logistika, informatika

Zdenko Segetlija, Maja Lamza-Maronić, Autor

Disrtibucija, logistika, informatika

Autor: Zdenko Segetlija, Maja Lamza-Maronić

Stanje: Novo

Uvez: Tvrdi

Format: 24x17

Godina: 2002.

Stranica: 294

Jezik: Hrvatski

Novo stanje

Cijena: 12,90 €
(~97,20 kn)

Opis:

Ovo je drugo izdanje knjige koja se pojavila 1995. godine. Knjigu su recenzirali prof. dr. sc. Niko Majdandžić, prof. dr. sc. Vilim Ferišak i prof. dr. sc. Ljubomir Baban. Nakon uvodnoga dijela (prof. dr. sc. Zdenko Segetlija, str. 1 – 8)u kojem su dani cilj, zadatak i metodološke postavke rada, te značenje distribucijskih sustava u suvremenim uvjetima, slijede preostala tri dijela knjige. Naime, u drugom se poglavlju (prof. dr. sc. Zdenko Segetlija, str. 9 – 108) obrađuju distribucijski i logistički sustavi, da bi se istakli okviri unutar kojih treba razvijati informacijske sustave. Treći se dio knjige (prof. dr. sc. Maja Lamza – Maronić, str. 109 – 227) odnosi na trgovinsko poduzeće i njegov informacijski sustav, posebno marketinški informacijski sustav. Dane su osnovne naznake o potrebi razvijanja toga sustava i o njegovom funkcioniranju. Posebno je ukazano na ranija shvaćanja navedene problematike i na potrebu informatizacije. U četvrtom se dijelu knjige (prof. dr. sc. Zdenko Segetlija, str. 229 – 278) obrađuje sustav jedinstvenoga označivanja artikala EAN kao pretpostavka suvremene informtizacije u kanalima distribucije. U knjizi je dato 46 ilustracija, 14 tablica i 3 grafikona. Knjiga je namijenjena studentima Ekonomskog fakulteta iz Osijeka za svladavanje gradiva iz predmeta Informatičke tehnologije u kanalima distribucije, ali i praktičarima koji se sreću navedenom problematikom u svome svakodnevnom radu. Knjiga istovremeno predstavlja i znanstveno djelo, jer su autori, koristeći se rezultatima svojih istraživanja i istraživanja drugih autora, dali osnovicu za istraživanje složenih problema izbora kanala distribucije i logističkih sustava na domaćem i na međunarodnom tržištu.