Uspješna prodavaonica
Kako biti uspješan u prodaji i vođenju prodajnog mjesta
Autor: Zvonimir Pavlek
Stanje: Rabljeno
Uvez: Meki
Format: 24x17
Izdavač: Hrvatski izdavač
Godina: 2004.
Stranica: 200
Jezik: Hrvatski
Cijena: 4,90 €
(~36,92 kn)
Opis:
Velike svjetske trgovačke kompanije dolaze na naše područje. Zapravo, već su tu! Treba li im se pokloniti, ukloniti im se s puta ili… može li se uz njih ipak opstati? Može, ali treba odrediti vlastiti put, imati vlastitu viziju i svoj identitet po kojemu će vas kupci prepoznati i dolaziti k vama. Ova če vas knjiga-priručnik uputiti kako ćete to ostvariti a da se ne uklonite, niti pokorno poklonite. Odgovorit će vam na pitanje: zašto bi kupci trebali kupovati kod VAS. I kako to postići.
Vjerojatno mnoge zaokupljaju i pomalo frustrirajuća razmišljanja, primjerice: “Veliki donose nove, nadmoćne pristupe i tehnike.”; “Domaći će proizvođači sigurno morati ustuknuti pred naletom stranih marki i roba, koje se na međunarodnoj razini prilagođuju prodajnome mjestu.”; “Nadolazeći znaju da kupac više od dvije trećine svojih odluka o kupnji donosi u prodavaonici.”; “Stranci su dominanti, tlo nam bježi pod nogama…”
Zar je to baš tako? Čemu taj kompleks? Zašto sve to ne bi mogli svladati i domaći trgovci?