Antikvarijat, knjige, gramofonske ploče, udžbenici, polovne knjige

Opis:

Knjiga Disciplinirano poduzetništvo nudi sveobuhvatan, integriran, i dokazan pristup korak po korak stvaranju inovativnih, vrlo uspješnih proizvoda. Knjiga je usredotočena na iterativni proces koji Vas dovodi do optimalnog, elegantnog rješenja – temelja cijelog Vašeg posla. Bilo da stvarate fizički predmet, usluge ili isporučujete informacije, Disciplinirano poduzetništvo razbija potrebne procese u 24 koraka koje bilo koja marljiva osoba može naučiti.
Da, poduzetništvo može biti kaotično, ali situacije koje su po svojoj prirodi nepredvidljive zahtijevaju sustavni okvir koji vam omogućuje da se smanji rizik identificiranjem i rješavanjem područja koja možete kontrolirati. Proces koji je izložen u ovoj knjizi može pomoći osigurati Vaš uspjeh – ili Vam može pomoći da brže padnete, ako je neuspjeh već neizbježan, i prebaciti Vas na bolju ideju.

Ovaj vodič korak po korak k stvaranju novog pothvata pokazuje kako:
Stvoriti specifičnost koja ima vrijednost fokusiranjem na jednu tržišnu priliku kojom možete dominirati
Kvantificirati jedinstvenu vrijednost koju donosite svome ciljnom kupcu – i kako pretvoriti tu vrijednost u profit
Dizajnirati i izgraditi svoj proizvod na najučinkovitiji mogući način
Prevladati uobičajene prepreke kod toga da Vaš proizvod prihvate kupci
Identificirati i testirati ključne pretpostavke…!

Nulti korak: Započinjanje
1. Korak: segmentiranje tržišta
2. Korak: odaberite mostobran-tržište
3. Korak: izradite profil krajnjeg korisnika
4. Korak: izračunajte ukupnu veličinu dostupnog tržišta
5. Korak: načinite personu za mostobran-tržište
6. Korak: slučaj upotrebe: puni životni ciklus
7. Korak: specifikacija proizvoda visoke razine
8. Korak: kvantificirajte ponudu vrijednosti
9. Korak: odredite svojih idućih 10 klijenata
10. Korak: definirajte svoju jezgru
11. Korak: zacrtajte put vlastite konkurentske pozicije
12. Korak: utvrdite koja je kupčeva jedinica za donošenje odluka
13. Korak: razradite proces stjecanja kupca koji plaća
14. Korak: izračunajte ukupnu veličinu dostupnog tržišta za tržišta koja slijede
15. Korak: osmislite poslovni model
16. Korak: odredite svoj cjenovni okvir
17. Korak: izračunajte cjeloživotnu vrijednost stečenog kupca
18. Korak: napravite kartu prodajnog procesa kako biste stekli kupca
19. Korak: izračunajte trošak stjecanja kupca
20. Korak: odredite ključne pretpostavke
21. Korak: testirajte ključne pretpostavke
22. Korak: definirajte minimalni održivi poslovni proizvod (mopp)
23. Korak: pokažite da će „psi jesti pseću hranu”
24. Korak: razvijte proizvodni plan