Marketing & PR u stvarnom vremenu
David Meerman Scott, Autor
Marketing & PR u stvarnom vremenu
Autor: David Meerman Scott
Stanje: Novo
Uvez: Meki
Format: 20x14
Izdavač: Dva i dva
Godina: 2011.
Stranica: 278
Jezik: Hrvatski
Cijena u knjižari:
149,00 €
Cijena: 13,90 €
Opis:
Svijest o postojanju informacije u stvarnom vremenu, u trenutku kad se događa ono o čemu govori ta informacija, može Vam dati ogromnu konkurentsku prednost – ako ju znate iskoristiti! Ključna je to lekcija koju je David Meerman Scott naučio radeći na Wall Streetu u 1980-ima.
“Nitko ne razumije vrijednost vremena bolje od Davida Meermana Scotta, s njegovim istančanim osjećajem za financije i novinarskim smislom za hitnost. On marketinške igrače i čelnike kompanija podučava kako iskoristiti vrijeme i brzinu za ostvarivanje ogromne konkurentne prednosti. Pročitajte knjigu Marketing i PR u stvarnom vremenu. Zarađujte dok vaši konkurenti spavaju”. – Brian Fetherstonhaugh, predsjednik uprave i izvršni direktor, OgilvyOne Worldwide