Antikvarijat, knjige, gramofonske ploče, udžbenici, polovne knjige

Metrike marketinga

Konačni vodič kroz mjerenje marketinške izvedbe

Farris, Bendle, Pfeifer, Reibstein, Autor

Metrike marketinga

Konačni vodič kroz mjerenje marketinške izvedbe

Autor: Farris, Bendle, Pfeifer, Reibstein

Stanje: Novo

Uvez: Meki

Format: 24x17

Izdavač: Hrvatski izdavač

Godina: 2014.

Stranica: 418

Jezik: Hrvatski

Novo stanje

Cijena: 32,90 €

Opis:

Metrike marketinga, drugo izdanje, sveobuhvatni je vodič kroz najvažnije marketinške metrike današnjice. U ovom temeljitom i značajno proširenom izdanju, četiri vodeća marketinška istraživača pokazuju točno kako treba odabrati prave metrike za svaki izazov.

Autori nam pokazuju kako koristiti marketinške nadzorne ploče u svrhu uvida u tržišnu dinamiku iz različitih gledišta, uz maksimalnu točnost, i „triangulaciju” podataka i informacija, da bi se dobila optimalna rješenja. Otkrit ćete metrike velike vrijednosti za gotovo svaki aspekt marketinga: promotivnu strategiju, oglašavanje, i distribuciju; percepciju kupaca, tržišni udjel; snagu konkurenata; maržu i određivanje cijena; proizvode i portfelje; profitabilnost poslovanja s klijentima; prodajno osoblje i kanale; i mnogo čega drugog.

Kratki sadržaj:

Uvod
Udjel u srcima, umovima i tržištima
Marže i dobiti
Upravljanje proizvodom i portfeljem
Profitabilnost poslovanja s kupcem
Prodajno osoblje i upravljanje prodajnim kanalom
Strategija određivanja cijena 
Promotivna ponuda
Oglašavanje u medijima i web-metrike
Marketing i financije
Rendgenski snimak marketinških metrika
Sustav metrika