Metrike marketinga
Konačni vodič kroz mjerenje marketinške izvedbe
Farris, Bendle, Pfeifer, Reibstein, Autor
Metrike marketinga
Konačni vodič kroz mjerenje marketinške izvedbe
Autor: Farris, Bendle, Pfeifer, Reibstein
Stanje: Novo
Uvez: Meki
Format: 24x17
Izdavač: Hrvatski izdavač
Godina: 2014.
Stranica: 418
Jezik: Hrvatski
Cijena: 32,90 €
Opis:
Metrike marketinga, drugo izdanje, sveobuhvatni je vodič kroz najvažnije marketinške metrike današnjice. U ovom temeljitom i značajno proširenom izdanju, četiri vodeća marketinška istraživača pokazuju točno kako treba odabrati prave metrike za svaki izazov.
Autori nam pokazuju kako koristiti marketinške nadzorne ploče u svrhu uvida u tržišnu dinamiku iz različitih gledišta, uz maksimalnu točnost, i „triangulaciju” podataka i informacija, da bi se dobila optimalna rješenja. Otkrit ćete metrike velike vrijednosti za gotovo svaki aspekt marketinga: promotivnu strategiju, oglašavanje, i distribuciju; percepciju kupaca, tržišni udjel; snagu konkurenata; maržu i određivanje cijena; proizvode i portfelje; profitabilnost poslovanja s klijentima; prodajno osoblje i kanale; i mnogo čega drugog.
Kratki sadržaj:
Uvod
Udjel u srcima, umovima i tržištima
Marže i dobiti
Upravljanje proizvodom i portfeljem
Profitabilnost poslovanja s kupcem
Prodajno osoblje i upravljanje prodajnim kanalom
Strategija određivanja cijena
Promotivna ponuda
Oglašavanje u medijima i web-metrike
Marketing i financije
Rendgenski snimak marketinških metrika
Sustav metrika