Antikvarijat, knjige, gramofonske ploče, udžbenici, polovne knjige

Marketinško upravljanje

Marketing Management

Fedor Rocco, Autor

Marketinško upravljanje

Marketing Management

Autor: Fedor Rocco

Stanje: Rabljeno

Uvez: Meki

Format: 24x17

Izdavač: Školska knjiga - Zagreb

Godina: 2000.

Stranica: 324

Jezik: Hrvatski

Rabljeno stanje

Cijena u knjižari: 106,00 €

Cijena: 9,90 €

Opis:

Knjiga obrađuje aktualne teme i primjere koji odgovaraju sadašnjosti. Podijeljena je na šest poglavlja, a iza svakoga autor iznosi određen broj primjera iz prakse, koji prate teorijsku razradu. U prvom se dijelu uz uvodni dio osim pojmovnoga daje definicija uloge marketinga u društvu, drugi dio – istraživanje i analiziranje – govori o mikrookruženju i makrookružju, tržištu, njegovu segmentiranju i istraživanju, treći dio govori o strategiji, planiranju i programiranju marketinga, četvrti o upravljanjumarketinškim funkcijama, peti o organiziranju marketinga, a šesti se osvrće na primjenu marketinga u posebnim područjima. Udžbenik se koristi dometima svjetske teorije, a odražava stanje, potrebe i mogućnosti našega nacionalnoga gospodarstva.