Antikvarijat, knjige, gramofonske ploče, udžbenici, polovne knjige

Gerilski marketing

Jay Conrad Levinson, Autor

Gerilski marketing

Autor: Jay Conrad Levinson

Stanje: Rabljeno

Uvez: Meki

Format: 24x17

Izdavač: Algoritam

algoritam nakladnik

Godina: 2008.

Stranica: 467

Jezik: Hrvatski

Rabljeno stanje

Cijena: 28,90 €

Trenutno nema na stanju!

Opis:

Naslov je kao nov.

Kada se "Gerilski marketing" prvi puta pojavio na tržištu, 1983. godine, pokrenuo je istinsku revoluciju u svijetu marketinga. U knjizi su prezentirana dva suvremena, napredna vjerovanja, koja mijenjaju pojam biznisa: marketing ne mora biti skup da bi bio uspješan i prodaja je najjednostavniji posao na svijetu (ako znaš što radiš).

Knjiga "Gerilski marketing" širom svijeta do danas je prodana u više od 20 milijuna primjeraka i prevedena na 54 jezika. Pojam gerilski marketing desetljećima je u općoj upotrebi, a o njemu svjetska sveučilišta drže kolegije na svojim MBA studijima. Pozitivne promjene, razvoj i kvalitetu života ljudi i njihovih kompanija preko implementacije gerila pristupa u marketingu i prodaji već su osjetile tvrtke poput Vise, Johnson&Johnson i ostalih vodećih svjetskih kompanija koje se koriste gerilskim marketingom.

Knjiga je ubrzo postala jedna od temeljnih knjiga iz marketinga iz jednog jednostavnog razloga; svog osnovnog poučka sadržanog u riječima: minimalnim ulaganjima do maksimalnog profita. Velike i male tvrtke koriste se principima gerilskog marketinga zbog njihove jednostavnosti, logičke utemeljenosti i dokazane učinkovitosti.

Gerilski marketing je nekonvencionalan marketing koji će vašu tvrtku predstaviti budućim klijentima na nov način. Kupci su pretrpani tradicionalnim metodama oglašavanja, pa se, u zamoru materijala, na njih više i ne obaziru. Vrijeme je stoga da promijenite svoj marketinški pristup. On je posebno potreban malim tvrtkama, opterećenim ograničenim financijskim sredstvima, jer im svojim savjetima pruža značajnu prednost na tržištu: pruža im sigurnost i jednostavnost u današnjem nesigurnom i kompliciranom svijetu, marketinški ih osvješćuje te ukazuje na činjenicu kako za uspjeh na tržištu nisu presudna velika novčana ulaganja.

Ukratko, riječ je o knjizi je za sve poslovne ljude, ali i one koji razmišljaju o pokretanju vlastite tvrtke, knjiga pomoću koje će naučiti razne nekonvencionalne načine na koje učinkovito mogu javnosti predstaviti svoj proizvod ili usluge.