Antikvarijat, knjige, gramofonske ploče, udžbenici, polovne knjige

Međunarodni marketing

Autor: Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen

Stanje: Rabljeno

Uvez: Tvrdi

Format: 29x21

Izdavač: Hrvatski izdavač

Godina: 1999.

Stranica: 891

Jezik: Hrvatski

Rabljeno stanje

Cijena: 28,90 €
(~217,75 kn)

Opis:

Temeljno djelo za razumijevanje i znanje međunarodnog marketinga. Knjiga objavljuje sve relevantne marketinške kategorije – od planiranja i kontrole, teorije međunarodne trgovine i konkurentnosti na svjetskom tržištu do strategije cijena proizvoda i usluga. Autori se stručno i znanstveno bave zakonskim okruženjem, poslovnom kulturom istraživanjem stranih tržišta. Predmet interesa autora je marketinška distribucija, promocija i propaganda te odnosi s javnošću.
Knjiga je namijenjena širokoj populaciji stručnjaka koji rade u marketingu, managerima i studentima koji u nastavnom programu imaju marketing.