Međunarodni marketing
Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen, Autor
Međunarodni marketing
Autor: Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen
Stanje: Rabljeno
Uvez: Tvrdi
Format: 29x21
Izdavač: Hrvatski izdavač
Godina: 1999.
Stranica: 891
Jezik: Hrvatski
Cijena: 28,90 €
(~217,75 kn)
Opis:
Temeljno djelo za razumijevanje i znanje međunarodnog marketinga. Knjiga objavljuje sve relevantne marketinške kategorije – od planiranja i kontrole, teorije međunarodne trgovine i konkurentnosti na svjetskom tržištu do strategije cijena proizvoda i usluga. Autori se stručno i znanstveno bave zakonskim okruženjem, poslovnom kulturom istraživanjem stranih tržišta. Predmet interesa autora je marketinška distribucija, promocija i propaganda te odnosi s javnošću.
Knjiga je namijenjena širokoj populaciji stručnjaka koji rade u marketingu, managerima i studentima koji u nastavnom programu imaju marketing.