Cool generacija
Jean Lammiman, Michel Syrett, Autor
Cool generacija
Autor: Jean Lammiman, Michel Syrett
Stanje: Novo
Uvez: Meki
Format: 24x17
Izdavač: Naklada Ljevak
Godina: 2005.
Stranica: 288
Jezik: Hrvatski
Cijena u knjižari:
120,00 €
Cijena: 10,90 €
Opis:
Ova knjiga je “vodič” svim tvrtkama koje žele privući generaciju Milenijanaca – ljudi rođenih nakon 1980. godine – bilo kao zaposlenike ili potrošače. Milenijanci možda imaju ista uvjerenja i možda se ponašaju slično kao tinejdžeri i dvadeset-i-nešto-godišnjaci iz ranijih generacija, no oni su u znatno boljoj poziciji da ispune svoje težnje i žive vlastitim stilom, a njihove ambicije možda pritom uopće i ne uključuju mogućnost da za vas rade ili da od vas išta kupuju.
Pa ipak, najbolji od njih imaju sve kvalitete, vještine i osobine potrebne vašoj tvrtki. U svojim su rukama držali računalnog miša znatno duže nego zvečku, iskusni su poznavatelji brendova, a u inovativnosti i lateralnom pristupu nadmašuju svoje prethodnike. Da citiramo Fast Company, bibliju dot.com poslovanja: “Ako želite da vam ljudi razmišljaju izvan uobičajenih okvira, zašto ne biste naučili raditi s ljudima koji nisu svjesni da ti okviri postoje?”
Ne možete si dopustiti da ignorirate Milenijance. Uz njih će vaša tvrtka uvijek biti u tijeku zbivanja. Kako biste iskoristili njihov inovativan pristup radu i tempo života prema obrascu “24 sata dnevno, sedam dana u tjednu,” morate odbaciti stare priručnike za upravljanje osobljem i stvaranje brendova.
Milenijanci ne razmišljaju onako kako vi mislite da razmišljaju. Ova knjiga će vam otključati vrata u njihov svijet.