Moć uvjeravanja – Govorništvo za menadžere
Priručnik za učenje retorike i javnog nastupa
Mirela Španjol Marković, Autor
Moć uvjeravanja – Govorništvo za menadžere
Priručnik za učenje retorike i javnog nastupa
Autor: Mirela Španjol Marković
Stanje: Rabljeno
Uvez: Meki
Format: 20x14
Izdavač: Profil
PlanetopijaGodina: 2008.
Stranica: 256
Jezik: Hrvatski
Cijena u knjižari:
149,00 €
(~19,78 €)
Cijena: 13,90 €
(~104,73 kn)
Opis:
Govorništvo je najučinkovitiji alat komunikacije koji se, srećom, može steći
i trajno usavršavati. O tome kako, govori ova knjiga. Spretnošću predavača
praktičara autorica čitatelje vješto vodi željenome cilju.
Od temeljnih pravila, kao što su pomna priprema, analiza auditorija, do
mnogih jednostavnih i pristupačnih tehnika nadahnutih primjerima iz
svakodnevnoga korporativnog, političkog i javnog života. Koristan priručnik
za sve razine menadžmenta, osobito iz sektora prodaje, marketinga i
odnosa s javnošću.
Mato Zadro, predsjednik Uprave Dukata
Tijekom stoljeća, civilizacijski napredak, inovacije i tehnološka dostignuća
omogućavali su nam da razvijamo načine komuniciranja.
Međutim, jedno je od antike do danas ostalo isto – umijeće lijepog,
svrhovitog i uvjerljivog govora. Zato je ova knjiga ne samo preporučeno
već i obvezatno štivo svakom komunikatoru s vizijom.
Dubravka Jusić, rukovoditeljica korporativnih komunikacija Vipneta i Mobilkom
Austria grupe i predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću
Kažu da je nastup pred publikom sudbina gora od smrti, ali kažu i da je
to najbrži način do izgradnje samopouzdanja.
Moje je iskustvo pokazalo da svladavanje retoričkih vještina može imati
najveći utjecaj na naš poslovni i privatni život. Sigurna sam da ćete i vi,
već nakon nekoliko poglavlja knjige, uvijek rado tražiti priliku da govorite i
prezentirate.
Kristina Horbec, vlasnica mystery shopping agencije Heraklea, Croma mladi
menadžer godine 2007.