Antikvarijat, knjige, gramofonske ploče, udžbenici, polovne knjige

Marketing malih i srednjih poduzeća

Nataša Renko, Autor

Marketing malih i srednjih poduzeća

Autor: Nataša Renko

Stanje: Rabljeno

Uvez: Meki

Format: 29x21

Izdavač: Naklada Ljevak

ljevak nakladnik

Godina: 2010.

Stranica: 344

Jezik: Hrvatski

Rabljeno stanje

Cijena u knjižari: 299,00 € (~39,68 €)

Cijena: 21,90 €
(~165,01 kn)

Opis:

Duh individualnog poduzetništva jedan je od najznačajnijih trendova u razvoju svjetske ekonomije. Brojni poduzetnici realiziraju svoje snove stvarajući i upravljajući vlastitim poslovanjem. Knjiga prof. dr. Nataše Renko vodi nas kroz malo i srednje poduzetništvo, upoznavajući nas s prednostima, ali i ukazujući na određene nedostatke te uklanjanje istih.