Raja
Ironijski subjekt svakodnevne komunikacije u Bosni i Hercegovini i raja kao strategija življenja
Nebojša Šavija - Valha, Autor
Raja
Ironijski subjekt svakodnevne komunikacije u Bosni i Hercegovini i raja kao strategija življenja
Autor: Nebojša Šavija - Valha
Stanje: Rabljeno
Uvez: Meki
Format: 20x14
Izdavač: J&T
Godina: 2013.
Stranica: 373
Jezik: Hrvatski
Cijena u knjižari:
149,00 €
(~19,78 €)
Cijena: 16,90 €
(~127,33 kn)
Opis:
Nebojša Šavija-Valha, sarajevski filozof i sociolog, proveo je istraživanje o tipu diskursa svakodnevne komunikacije bosanskohercegovačke raje, u pravilu (auto)ironijskog predznaka i načinu na koji takav tip komunikacije njenim sudionicima služi kao strategija življenja, a u kriznim društveno-političkim situacijama i preživljavanja. Autor polazi od definicije raje kao zajednice ljudi u svakodnevnom životu, nastale kao posljedica poništavanja etničkih, religijskih i drugih različitosti, kako bi se lakše izašlo na kraj s identitetskom ambivalencijom u etnički i religijski heterogenom društvu. Pri tome ironija i autoironija kao temeljna diskurzivna sredstva služe kao taktika izbjegavanja stvarnih neprijateljstava. Istraživanje je provedeno u Sarajevu, metodom intervjua, a na temelju dobivenih rezultata autor je definirao fenomen sarajevske raje, njenu strukturu i strategije djelovanja u povijesnom i društvenom kontekstu.