Antikvarijat, knjige, gramofonske ploče, udžbenici, polovne knjige

Odnosi s javnošću

Public relations

Osredečki Eduard, Autor

Odnosi s javnošću

Public relations

Autor: Osredečki Eduard

Stanje: Rabljeno

Uvez: Meki

Format: 20x14

Izdavač: Hrvatski izdavač

Godina: 1995.

Stranica: 256

Jezik: Hrvatski

Rabljeno stanje

Cijena u knjižari: 159,00 €

Cijena: 9,90 €

Opis:

Kako odnosi s javnošću utječu na tržište – Kako organizirati PR – O unutarnjoj i vanjskoj javnosti – Javnost i javno mnijenje – Statusni simboli.

Prvi hrvatski priručnik o odnosima s javnošću iz pera osnivača glavne Hrvatske udruge za odnose s javnošću/ PR Croatia. Knjiga objašnjava ne samo što su odnosi s javnošću/ PR, koji je njihov doprinos organizaciji poslovanja, kako utječu na tržište, kako djeluju na razne vrste javnosti – nego i kako ih organizirati u poduzeću, ustanovi, te kakva je uloga djelatnika u tom procesu.