Antikvarijat, knjige, gramofonske ploče, udžbenici, polovne knjige

Marketinški genij

Peter Fisk, Autor

Marketinški genij

Autor: Peter Fisk

Stanje: Novo

Uvez: Meki

Format: 20x14

Godina: 2007.

Stranica: 413

Jezik: Hrvatski

Novo stanje

Cijena u knjižari: 185,00 €

Cijena: 19,90 €

Opis:

Ova knjiga svojim sadržajem ispunjava veliku prazninu u području marketinga i poslovanja, jačanja i korištenja branda, odnosa prema kupcima i kao takva predstavlja nezaobilazno štivo, ne samo voditelja marketinških odjela i stručnjaka, već i svih profesionalaca koji donose strateške odluke i upravljaju resorima svojih kompanija.
Želite li se baviti marketingom danas, morate biti genij. Tržišta su kompleksna, kupci zahtijevaju sve više i konkurencija je intenzivna. Marketing unosi pronicljivost i kreativno razmišljanje što posao čini inovativnim. Međutim, mora se uključiti analitičku i komercijalnu oštroumnost koja pokreće strategiju, inovativnost i profitabilni rast.
Prateći vizije Applea i pronicljivost Zare, strastvenost Nikea i nepoštivanje Jones Sode, poduzetnički duh Jet Bluea i uzbudljivost Agent Provocateura, vidljivo je da vodeći brandovi i marketinški stručnjaci danas djeluju i razmišljaju na drugačiji način.
Genijalnost marketinga leži u sposobnosti spajanja onoga što je vani s onim što leži unutra, spajanja tržišta i poslovanja, kupca i dioničara, kreativnosti i analize, obećanja i realnosti, današnjice i budućnosti.
Geniji marketinga poput Einsteina i Picassa koriste inteligenciju na mnoge, maštovite načine. Oni koriste lijevu i desnu polovicu mozga kako bi ostvarili najbolje mogućnosti da se istaknu u gomili i postanu vođe u svom poslu.
Knjiga marketinškog gurua Petera Fiska je pronicljiva, provokativna i inspirativna te povezuje izazove i mogućnosti u marketingu danas, pokazuje vam kako ubrizgati injekciju marketinške genijalnosti u vaš posao da rezultat bude izvanredan.

RECENZIJE
“Pročitati knjigu Marketinški genij najbolje je što marketinški stručnjaci koji si žele napuniti baterije lijeve i desne strane mozga mogu učiniti. Sve što je potrebno tu je: koncepti, sredstva, tvrtke i priče o nadahnutim marketinškim stručnjacima.”
Profesor Phillip Kotler s Poslijediplomskog studija poslovnog upravljanja Kellog i autor knjige Marketing Management

“Fantastična knjiga, puna bitnih znanja. Masovni marketing je mrtav. Klijent je šef. Mašta, intuicija i nadahnuće su glavni. Traže se geniji.”
Kevin Roberts, generalni direktor globalnih poslova u tvrtci Saatchi & Saatchi i autor knjige Lovemarks

“Ovo je pametna knjiga: govori vam sve što trebate misliti, znati i učiniti da biste zaradili novac od klijenata i onda vas proglašava genijem jer ste je pročitali.”
Hamish Pringle, upravitelj Instituta praktičara oglašavanja i autor knjige Celebrity Sells