Marketinška znanja od A do Z
Philip Kotler, Autor
Marketinška znanja od A do Z
Autor: Philip Kotler
Stanje: Novo
Uvez: Meki
Format: 20x14
Godina: 2004.
Stranica: 244
Jezik: Hrvatski
Cijena: 10,90 €
(~82,13 kn)
Opis:
-NOVO, nekorišteno-
Dobra je vijest da će marketing postojati zauvijek. Loša vijest: Neće biti onakav kako ste ga naučili.
Središnji problem s kojim se danas biznis suočava nije nestašica dobara, nego nestašica potrošača. Želite li uspjeti i predvoditi u utrci prema marketinškoj budućnosti – ovdje-je vodič koji može pomoći da se odvojite od gomile. Marketinška znanja od A do Z mogu biti i vaše sredstvo potrebno da se nadmećete za potrošače na izrazito promjenljivim tržištima.
“Ako namjeravate kupiti neku knjigu Philipa Kotlera, kupite ovu. U tom pristupačnom i aktualnom štivu ispunjenom osobnošću, naći ćete najpotpuniju moguću sliku o tome što je smisao i suština današnjeg marketing.”
SERGIO ZVMAN
“Postoji samo jedno ime u marketingu: Phil Kotler. Njegova najnovija knjiga možda je i najbolja – rezime koji obuhvaća njegova najbolja znanja i pronicavost, jednako originalna danas kao i kad je prvi put uzeo pero u ruke.”