Plan marketinga
Za uspješno tržišno poslovanje
Autor: Mira Marušić
Stanje: Novo
Uvez: Meki
Format: 24x17
Izdavač: ADECO
Godina: 2006.
Stranica: 128
Jezik: Hrvatski
Cijena: 11,90 €
(~89,66 kn)
Opis:
Priručnik namijenjen kao pomoć i podsjetnik u izradi Plana marketinga sa kratkim opisom aktivnosti i detaljnim uputama za pisanje. Sadržajno vodi čitatelja od analize stanja, postavljanja ciljeva marketinga, definiranja strategija i taktika, financijskog proračuna, do provođenja i kontrole marketinga.
Na kraju svakoga poglavlja nalazi se dio pod naslovom “Sugestije za pripremu teksta sa primjerima i objašnjenjima” (primjer: Sažetak za upravu investicijskog fonda Infa d.o.o., ili Prodaja i distribucijski kanali zastupnika BB za prodaju automobila ”Sjedalo”) – uz citiranje postojećih tekstova, što olakšava izradu vlastitoga teksta.