Kupujem se – tajni dijalog između onog što kupujemo i onog što jesmo
Rob Walker, Autor
Kupujem se – tajni dijalog između onog što kupujemo i onog što jesmo
Autor: Rob Walker
Stanje: Rabljeno
Uvez: Tvrdi
Format: 24x17
Izdavač: Naklada Ljevak
Godina: 2009.
Stranica: 309
Jezik: Hrvatski
Cijena u knjižari:
149,00 €
Cijena: 11,90 €
Opis:
Brendovi su mrtvi. Reklame više ne koriste. Zakačena na TiVo, internet i druge nove tehnologije, generacija kratkog raspona pažnje postala je imuna na marketing. Potrošači imaju kontrolu. Barem nam tako kažu.
Motivirani potrošači sve više šire vjerovanje poput virusa, stvarajući internetske videoporuke za Converse All Star ili postajući agenti usmenog marketinga, promičući poruke velikih korporacija prijateljima i obitelji. U tom su procesu oni – mi – počeli kanalizirati kulturne, političke i društvene aktivnosti kroz povezanost s brendovima.
Walker istražuje taj kulturalni krajolik koji se mijenja – uključujući i praksu zvanu murketing, koja spaja pojmove mutan i marketing – uvodeći nas u svijet kreativnih marketinških stručnjaka, poduzetnika, umjetnika, društvenih organizatora koji su našli načina da u njemu budu uspješni.
Na primjeru starih i novih brendova, uključujući Timberland, American Apparel, Pabst Blue Ribbon, Red Bull, iPod i Livestrong, Walker pokazuje načine na koje kupci prihvaćaju proizvode, ne samo kao potrošačke izbore, već i kao svjesni izraz svojih identiteta.