Antikvarijat, knjige, gramofonske ploče, udžbenici, polovne knjige

Kupujem se – tajni dijalog između onog što kupujemo i onog što jesmo

Rob Walker, Autor

Kupujem se – tajni dijalog između onog što kupujemo i onog što jesmo

Autor: Rob Walker

Stanje: Rabljeno

Uvez: Tvrdi

Format: 24x17

Izdavač: Naklada Ljevak

ljevak nakladnik

Godina: 2009.

Stranica: 309

Jezik: Hrvatski

Rabljeno stanje

Cijena u knjižari: 149,00 € (~19,78 €)

Cijena: 11,90 €
(~89,66 kn)

Opis:

Brendovi su mrtvi. Reklame više ne koriste. Zakačena na TiVo, internet i druge nove tehnologije, generacija kratkog raspona pažnje postala je imuna na marketing. Potrošači imaju kontrolu. Barem nam tako kažu.

Motivirani potrošači sve više šire vjerovanje poput virusa, stvarajući internetske videoporuke za Converse All Star ili postajući agenti usmenog marketinga, promičući poruke velikih korporacija prijateljima i obitelji. U tom su procesu oni – mi – počeli kanalizirati kulturne, političke i društvene aktivnosti kroz povezanost s brendovima.

Walker istražuje taj kulturalni krajolik koji se mijenja – uključujući i praksu zvanu murketing, koja spaja pojmove mutan i marketing – uvodeći nas u svijet kreativnih marketinških stručnjaka, poduzetnika, umjetnika, društvenih organizatora koji su našli načina da u njemu budu uspješni.

Na primjeru starih i novih brendova, uključujući Timberland, American Apparel, Pabst Blue Ribbon, Red Bull, iPod i Livestrong, Walker pokazuje načine na koje kupci prihvaćaju proizvode, ne samo kao potrošačke izbore, već i kao svjesni izraz svojih identiteta.