Antikvarijat, knjige, gramofonske ploče, udžbenici, polovne knjige

Tržišna istraživanja u poslovnom upravljanju

Tihomir Vranešević

Tržišna istraživanja u poslovnom upravljanju

Tihomir Vranešević

Stanje: Rabljeno

Format: 24x17

Izdavač: Hrvatski izdavač

Godina: 2014.

Stranica: 497

Jezik: Hrvatski

Rabljeno stanje

Cijena: 39,90 €

Opis:

Vranešević je već izgradio reputaciju autora koji je u stanju da sublimira postojeće znanje, a onda uvijek doda ono što je novo i u skladu sa modernim spoznajama. Takav je slučaj i sa ovim djelom, koje pokriva sve ono što je tradicionalno u oblasti istraživanja marketinga, a onda to obogaćuje na način aplikativnosti u uslovima savremenog okruženja u Hrvatskoj i šire. Akademik Muris Čičić, Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu

Izvrsno teorijski koncipirano i praktički dobro potkrijepljeno djelo, od velike pomoći svima koji traže prilike i mogućnosti za poboljšanje vlastitih tržišnih promišljanja i djelovanja. Znamo da bez kvalitetnih i pouzdanih informacija nema dobrih poslovnih odluka. No, kako ih pribaviti i na pravi način upotrijebiti saznajte od jednog od najboljih u ovom području. Prof. dr. sc. Marija Tomašević Lišanin, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Iz sadržaja:

I. DIO: ULOGA TRŽIŠNIH ISTRAŽIVANJA U POSLOVANJU/ 1. Uvod u tržišna istraživanja/ 2. Značenje tržišnih istraživanja u poslovnom upravljanju/ 3. Znanstvena metoda i etika u tržišnim istraživanjima/ 4. Razvoj, organizatori i korisnici tržišnih istraživanja/ 5.Djelatnost i organizacija službe za tržišna istraživanja/ 6. Proces istraživanja/ II. DIO: PROJEKT ISTRAŽIVANJA – PRIPREMNE ETAPE/ 7. Definiranje problema i nacrt projekta tržišnog istraživanja/ 8. Izviđajna (eksplorativna) tržišna istraživanja/ 9. Opisna (desktiptivna) tržišna istraživanja/ 10. Uzročno-posljedična (kauzalna) tržišna istraživanja/ 11. Podatci: sekundarni i primarni/ 12. Primarni podatci: metoda promatranja/ 13. Primarni podatci: metoda ispitivanja/ 14. Mjerenje i ljestvice (skale)/ 15. Instrumenti za prikupljanje primarnih podataka/ 16. Uzorci i uzorkovanje/ 17. Osnove teorije uzorkovanja/ III. DIO: PROJEKT ISTRAŽIVANJA – IZVEDBENE ETAPE/ 18. Prikupljanje podataka anketiranjem/ 19. Priprema podataka za obradu i analiza pojedinačnih varijabli/ 20. Dvosmjerna tabulacija i interpretacija rezultata/ 21. Sastavljanje izvještaja