Tržišna istraživanja u poslovnom upravljanju
Tihomir Vranešević
Tržišna istraživanja u poslovnom upravljanju
Tihomir Vranešević
Stanje: Rabljeno
Format: 24x17
Izdavač: Hrvatski izdavač
Godina: 2014.
Stranica: 497
Jezik: Hrvatski
Cijena: 39,90 €
Opis:
Vranešević je već izgradio reputaciju autora koji je u stanju da sublimira postojeće znanje, a onda uvijek doda ono što je novo i u skladu sa modernim spoznajama. Takav je slučaj i sa ovim djelom, koje pokriva sve ono što je tradicionalno u oblasti istraživanja marketinga, a onda to obogaćuje na način aplikativnosti u uslovima savremenog okruženja u Hrvatskoj i šire. Akademik Muris Čičić, Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu
Izvrsno teorijski koncipirano i praktički dobro potkrijepljeno djelo, od velike pomoći svima koji traže prilike i mogućnosti za poboljšanje vlastitih tržišnih promišljanja i djelovanja. Znamo da bez kvalitetnih i pouzdanih informacija nema dobrih poslovnih odluka. No, kako ih pribaviti i na pravi način upotrijebiti saznajte od jednog od najboljih u ovom području. Prof. dr. sc. Marija Tomašević Lišanin, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Iz sadržaja:
I. DIO: ULOGA TRŽIŠNIH ISTRAŽIVANJA U POSLOVANJU/ 1. Uvod u tržišna istraživanja/ 2. Značenje tržišnih istraživanja u poslovnom upravljanju/ 3. Znanstvena metoda i etika u tržišnim istraživanjima/ 4. Razvoj, organizatori i korisnici tržišnih istraživanja/ 5.Djelatnost i organizacija službe za tržišna istraživanja/ 6. Proces istraživanja/ II. DIO: PROJEKT ISTRAŽIVANJA – PRIPREMNE ETAPE/ 7. Definiranje problema i nacrt projekta tržišnog istraživanja/ 8. Izviđajna (eksplorativna) tržišna istraživanja/ 9. Opisna (desktiptivna) tržišna istraživanja/ 10. Uzročno-posljedična (kauzalna) tržišna istraživanja/ 11. Podatci: sekundarni i primarni/ 12. Primarni podatci: metoda promatranja/ 13. Primarni podatci: metoda ispitivanja/ 14. Mjerenje i ljestvice (skale)/ 15. Instrumenti za prikupljanje primarnih podataka/ 16. Uzorci i uzorkovanje/ 17. Osnove teorije uzorkovanja/ III. DIO: PROJEKT ISTRAŽIVANJA – IZVEDBENE ETAPE/ 18. Prikupljanje podataka anketiranjem/ 19. Priprema podataka za obradu i analiza pojedinačnih varijabli/ 20. Dvosmjerna tabulacija i interpretacija rezultata/ 21. Sastavljanje izvještaja