Drugo lice marketinga – Ono što vas je zanimalo, a niste se usudili pitati
Zvonimir Pavlek, Autor
Drugo lice marketinga – Ono što vas je zanimalo, a niste se usudili pitati
Autor: Zvonimir Pavlek
Stanje: Rabljeno
Uvez: Meki
Format: 24x17
Izdavač: AA
Godina: 2003.
Stranica: 210
Jezik: Hrvatski
Cijena: 3,90 €
Opis:
Čitajući drugu knjigu Zvonimira Pavleka sjetio sam se jedne krilatice koju je o marketingu izrekao ugledni profesor J. Hagler, direktor International Marketing Institutea iz Bostona, koji je bio moj gost na jednom skupu tadašnjih marketinških stručnjaka Hrvatske. Profesor je izazvao pravo zaprepaštenje kad je rekao: "Marketing is not a science, but art". Osobito su bili zbunjeni akademski krugovi koji su negodovali i govorili kako je to degradacija marketinške misli, a pogotovo napora u istraživanju marketinga i edukacije.
Naime, profesor je htio naglasiti da se marketing može naučiti, barem njegovi osnovni principi i funkcioniranje sustava, ali to nikome ne daje jamstvo da će na toj podlozi biti uspješan ili još važnije – prepoznatljiv, steći marketinški identitet.
Zvonimir Pavlek nam u svom radu, koje je stvarno i svojevrsno ispovijedanje, "priznanje" pravog "marketingaša", otkriva baš one dimenzije marketinga o kojima se ne piše u udžbenicima, a koje upravo imaju obilježja umjetnosti, umijeća i vještine.
Knjiga nema onu uobičajenu sistematizaciju kao većina literature iz tog područja, međutim, iako je neoubičajena, ima svoju dramaturgiju i tijekom čitanja sve više rastu iščekivanja koja čitatelja vuku dalje. Vjerujem da će većina čitatelja u ovom tekstu naći sve ono što su željeli znati o marketingu, ali se nisu usudili pitati, a dobit će i svojevrsne primamljive poticaje i izazove bez čega je autentični marketing nezamisliv.